Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar De Walenburger. Meer weten? Ontdek meer
Habibi
15 jun 2026 om 22:20
Prima, smaakt heerlijk..
Hans
14 jun 2026 om 19:57
Atijd prima eten bij de Walenburger
Julia
11 jun 2026 om 22:20
Frikandel was koud en los in een zakje. De patat is slap en niet lekker. Sauzen proeven oud en muf.
Ailandas
8 jun 2026 om 20:21
Fast delivery, good is delicious, definitely worth a try!
Lucas
7 jun 2026 om 23:01
milkshake was meer lucht dan milkshake, dat voor 5 euro per stuk, stond 15-25min bezorging, na een uur gebeld en "bezorger was net weg".. half uur later kwam die aan (is 10 min fietsen ofzo) en kregen we onze koude kleffe patat en droge snacks..
Adam
29 mei 2026 om 2:44
It was delicious
Patricia
24 mei 2026 om 17:27
I did not get any delivery. No kapsalon and no chicken wings
Myrthe
15 mei 2026 om 22:56
Super lekker, snel bezorgd. Wat wil je nog meer?
Inge
10 mei 2026 om 21:42
Frikandel speciaal, moesten we zelf beleggen…. Bestelde maan-kaassoufle was een andere kaassoufle
Claudia
10 mei 2026 om 20:21
Het eten was niet heel warm meer. Naar mijn smaak zat er teveel saus op het broodje waardoor het allemaal niet echt smaakte.